نور معرفت
مسئول واحد آموزش های مجازی مركز قرآن و حدیث:

مرکز قرآن حرم حضرت معصومه(س) میزبان قرآن آموزان از ۹ کشور است

مرکز قرآن حرم حضرت معصومه(س) میزبان قرآن آموزان از ۹ کشور است

حبیبی از ثبت نام 50 فراگیر بین المللی از 9 کشور جهت شرکت در دوره های مجازی آموزش قرآن و معارف خبرداد و اظهار داشت: در بخش آموزش های مجازی 930 فراگیر در حال سپری کردن دوره های آموزشی هستند.



به گزارش نور معرفت به نقل از مهر، حجت الاسلام علی حبیبی، با اشاره به این که واحد آموزش مجازی یکی از بخش های مرکز قرآن و حدیث کریمه دوده (س) است که فراگیران و قرآن آموزان با عضویت در این بخش می توانند بصورت مجازی در برنامه های آموزش قرآن و معارف شرکت نمایند، اظهار نمود: امسال در مجموع ۹۳۰ فراگیر از نقاط مختلف کشور در بخش های مختلف واحد مجازی مرکز قرآن و حدیث ثبت نام کرده اند و درحال دریافت آموزش های قرآنی و معارفی هستند.
وی اضافه کرد: در زمینه آموزش آنلاین ۴۹ دوره در رشته های صحت قرائت، تجوید، حفظ قرآن کریم، معارف قرآنی، معارف حدیثی، معارف اخلاقی و تربیتی، معارف اعتقادی، صوت و لحن و مداحی امسال برای ثبت نام علاقه مندان روی سایت قرار گرفته که از میان این دوره ها، ۲۳ دوره شروع شده و درحال برگزاری است.
مسئول واحد آموزش های مجازی مرکز قرآن و حدیث کریمه دوده (س) اضافه کرد: امسال برای دریافت آنلاین آموزش های قرآنی و معارفی ۳۳۰ نفر ثبت نام کرده اند.
وی اشاره کرد: در بخش تلفنی و دوره های حفظ و تثبیت قرآن امسال تا کنون ۲۷۶ فراگیر ثبت نام کرده اند و درحال دریافت آموزش و پشتیبانی بصورت یک، دو و سه روز در هفته به انتخاب خود هستند که پشتیبانی از این فراگیران را اساتید مرکز قرآن و حدیث در رشته حفظ برعهده دارند.
مسئول واحد آموزش های مجازی مرکز قرآن و حدیث افزود: در بخش آفلاین امسال تا کنون ۱۶۷ فراگیر در رشته های صحت قرائت نماز، روخوانی و تجوید قرآن، حفظ قرآن، احکام، عقاید، تفسیر سوره انسان و حضرت معصومه شناسی ثبت نام و با تماشای ویدیو های تدریس اساتید، خدمات آموزشی را دریافت کرده اند.
وی اشاره کرد: در بخش آفلاین از تدریس اساتیدی همچون آیت الله سعیدی و حجج اسلام و المسلمین قرائتی، فلاح زاده، محمدی و قاسمی استفاده شده است.
حبیبی با اعلان اینکه در بخش آموزش مطالعاتی تا اختتام مردادماه ۱۵۷ نفر ثبت نام کرده اند، اظهار داشت: ثبت نام کنندگان در این بخش با مطالعه خودخوان متون آموزشی در آزمون های واحد مجازی مرکز قرآن و حدیث شرکت کرده و در صورت قبولی می توانند گواهینامه آخر دوره را از مرکز قرآن و حدیث دریافت نمایند.
وی اضافه کرد: در بخش بین الملل تا حالا ۵۰ نفر از نقاط مختلف جهان تقاضای شرکت در دوره های قرآنی و معارفی را داشته اند که تا حالا برای این متقاضیان ۶ دوره شروع شده که درحال برگزاری است.
حبیبی افزود: مرکز قرآن و حدیث در زمینه بین الملل از کشورهای هند، پاکستان، مالزی، فیلیپین، انگلستان، کانادا، آمریکا، تانزانیا و استرالیا فراگیرانی را ثبت نام کرده که هم اکنون در دوره های قرآنی و معارفی در حال آموزش هستند.
وی تصریح کرد: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره های مجازی می توانند به سایت مرکز قرآن و حدیث و بخش آموزش مجازی مراجعه نموده یا برای اطلاع از دوره ها با شماره ۳۷۱۷۵۵۰۷-۰۲۵ تماس بگیرند.

1400/06/09
21:33:42
5.0 / 5
749
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
نور معرفت

nooremarefat.ir - مالکیت معنوی سایت نور معرفت متعلق به مالکین آن می باشد