نور معرفت
حجت الاسلام دولابی:

دشمنان تلاش می کنند به هر شکلی به روند رو به رشد کشور صدمه بزنند

دشمنان تلاش می کنند به هر شکلی به روند رو به رشد کشور صدمه بزنند

به گزارش نور معرفت، خراسان جنوبی عضو شورای هماهنگی ارتباطات ریاست جمهوری با حوزه و روحانیت با اشاره به اینکه کشور به سمت فتح قله ها درحال حرکت است، اظهار داشت: نقش روحانیون در جهاد تبیین بسیار مهم بوده؛ بنابراین روحانیون باید جهاد تبیین کنند و به مردم امید دهند.


حجت الاسلام ابوالقاسم دولابی، امروز پنج شنبه ۲۴ آذر در جمع طلاب حوزه های علمیه شیعه و سنی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه فرصت ریاست جمهوری آیت الله رئیسی فرصتی بزرگ برای روحانیت است و اگر از اقداماتی که ایشان در یکسال گذشته انجام شده بدانید؛ بطور قطع تبلیغ گسترده خواهید کرد، اظهار نمود: البته دشمن در کوشش برای سو استفاده از اقدامات و تلاشهای خالصانه دولت سیزدهم برای ایجاد ناامیدی در میان مردم است.
به گزارش نور معرفت به نقل از ایسنا، وی ضمن اشاره به این که رئیس جمهور با کمک وزرای جهادگر کابینه و اخلاص و تقوایی که شخص رئیس جمهور دارد، دولت را در شرایط سختی بدست گرفت اما تابحال اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است، اظهار داشت: کشور در گذشته بحران های گوناگونی همچون بحران برق، مرغ، اعتصاب های کارگری و غیره را گریبانگیر آن بود که با تدابیر و تلاشهای دولت سیزدهم، این مشکلات امروز حل شده است.
حجت الاسلام دولابی ضمن اشاره به این که امروز حجم صادرات کشور نسبت به گذشته ۵۰ درصد افزایش دارد، اظهار داشت: در اقلام تولیدی کشور شاهد افزایش تولید هستیم، امروز بیشتر از دو هزار کارخانه بدست دولت احیا شده و جوانان در آن مشغول کار هستند.
وی با اشاره به اینکه در خیلی از استان ها در قسمت کارگری مشکل نیروی کار وجود دارد، اضافه کرد: کشور به سمت جهش بزرگ می رود بنابراین دشمنان تلاش می کنند که به هر شکلی شده به روند رو به رشد کشور صدمه بزنند.
عضو شورای هماهنگی ارتباطات ریاست جمهوری با حوزه و روحانیت با اشاره به اینکه سعودی ها ۵۰ هزار نفر از منافقین را پول داده که ضد کشور طراحی نمایند که اینها نشان از موفقیت های کشور دارد، اظهار داشت: امروز مردم روسیه نگاه شان به ایران نگاه به یک کشور ابرقدرت است و اینها حقیقت های دنیای امروز است که نشان از پیشرفت کشور دارد.





منبع:

1401/09/26
08:19:07
5.0 / 5
334
تگها: اسلام
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
نور معرفت

nooremarefat.ir - مالکیت معنوی سایت نور معرفت متعلق به مالکین آن می باشد