نور معرفت
رئیس اداره تشكل های مذهبی سازمان تبلیغات اعلام كرد؛

ما نسل به نسل در پناهت هستیم شعار محوری هیئت های مذهبی

ما نسل به نسل در پناهت هستیم شعار محوری هیئت های مذهبی

شعار محوری هیات های مذهبی در سال 1400 اعلام گردید و همه هیئت ها امسال با شعار ما نسل به نسل در پناهت هستیم فعالیت خواهند کرد.



به گزارش نور معرفت به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، شعار محوری هیئت های مذهبی در سال ۱۴۰۰ رونمایی گردید و بدین ترتیب کلیه هیئات مذهبی امسال به شکل منسجم و هماهنگ باتوجه به موضوع اهمیت نسل حسینی و با شعار «ما نسل به نسل در پناهت هستیم» فعالیت خواهند کرد و تبلیغات محیطی و فضای شهری نیز با همین موضوع در سطح شهرها صورت خواهد گرفت.
حجت الاسلام «مجید باباخانی» رییس اداره تشکل های مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی درباب شعار طراحی شده سازمان تبلیغات اسلامی در محرم ۱۴۰۰ گفت: «نسل به نسل در پناه حسینیم» ترجمان عمومی اهداف سازمان تبلیغات اسلامی در محرم ۱۴۰۰ استو بنا بر این همه تلاش خودرا برای هماهنگی های مورد نیاز این مقوله معطوف کردیم.
باباخانی افزود: پروژه بعدی سازمان تبلیغات اسلامی، مشکی پوش کردن فضاهای سراسر کشور در ماه محرم و عزای امام حسین (ع) است که سال قبل به سبب شیوع ویروس کرونا و کوتاهی شهرداری ها، گرفتار ضعف بودیم.
رئیس اداره تشکل های مذهبی سازمان تبلیغات اسلامی در آخر اشاره کرد: پیوست های مختلفی برای هیئات در نظر گرفته شده که ایستگاه های صلواتی و موکب ها را با رعایت همه پروتکلهای بهداشتی فعالیت کنند.

1400/05/18
09:59:03
5.0 / 5
976
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵
نور معرفت

nooremarefat.ir - مالکیت معنوی سایت نور معرفت متعلق به مالکین آن می باشد