نور معرفت
معاون سازمان تبلیغات اسلامی كشور:

راه برون رفت از فتنه بصیرت افزایی است

راه برون رفت از فتنه بصیرت افزایی است

به گزارش نور معرفت ایسنا/آذربایجان غربی معاون سازمان تبلیغات اسلامی كشور اظهار داشت: راه برون رفت از فتنه مطالعه وبصیرت افزایی است.


حجت الاسلام روح الله حریزاوی شامگاه ۱۰ دی ماه در مراسم بزرگداشت حماسه ی ۹دی كه در سالن بسیج ارومیه برگزار شد، اضافه كرد: فتنه از غفلت، ضعف دینی و بی بصیرتی به وجود می آید و راه برون رفت از فتنه مطالعه و بصیرت افزایی است.
وی با اشاره به اینكه از آغاز انقلاب اسلامی تابحال فتنه های زیادی رخ داده است، خاطرنشان كرد: فتنه وفتنه گران از اول انقلاب بوده اند و در شرایط و زمان های مختلف رنگ عوض می كنند، ازاین رو باید در مقابل هرگونه فتنه هوشیار باشیم.
معاون سازمان تبلیغات اسلامی كشور باتاكید بر اینكه فتنه یك جریان منحرف و مصمم برای انجام هدف است، اظهار نمود: در فتنه ۸۸ فتنه گران ۹ماه با فتنه گری نظام را به دروغ وتقلب متهم كردند.
به گزارش نور معرفت به نقل از ایسنا، حجت الاسلام حریزاوی تصریح كرد: فتنه و فتنه گران در اوایل انقلاب با به شهادت رساندن ۱۷هزار نفر از ملت ایران و در سال ۸۸با به شهادت رساندن مردم بی گناه، جنگ روانی را ضد نظام به راه انداختند.
وی افزود: ملت و مسؤلان باید با بصیرت وهوشیاری راه خویش را از عوامل نفوذی و تفرقه افكن داخلی جدا كرده و با بصیرت، پشتیبان ولایت فقیه ورهبری باشند، چون كه هدف فتنه ضربه به اصل ولایت فقیه است.



1398/10/13
13:50:28
5.0 / 5
4255
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
نور معرفت

nooremarefat.ir - مالکیت معنوی سایت نور معرفت متعلق به مالکین آن می باشد