نور معرفت

اعلام اسامی راه یافتگان به آزمون مرحله چهارم و ضوابط آزمون تفسیر

اعلام اسامی راه یافتگان به آزمون مرحله چهارم و ضوابط آزمون تفسیر

به گزارش نور معرفت، بحرالعلوم اظهار داشت: بررسی سوابق افرادی که در دوره هجدهم مشمول ارائه سوابق تدریس 10 ساله حفظ شده و مدارک خودرا تا پایان ماه گذشته به دبیرخانه ارسال نموده اند در دست بررسی می باشد.



به گزارش نور معرفت به نقل از مهر، محمدمهدی بحرالعلوم، مسؤول دبیرخانه ملی حفظ قرآن کریم، با اشاره به اطلاعیه جدید مرحله چهارم آزمون تفسیر و علوم قرآنی از هجدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن اظهار داشت: پروسه برگزاری مرحله چهارم در سال قبل با انجام مصاحبه، بررسی سوابق، استعلامات لازم و همین طور رفع برخی نقصها سوابق حافظان و اعلام گزارش مربوطه در شورای کارشناسی انجام شد و تعداد ۲۱ نفر به مرحله چهارم هجدهمین دوره راه یافتند.

وی ادامه داد: منابع آزمون مرحله چهارم برمبنای بخشنامه است. همین طور زمان برگزاری آزمون، حداقل شش ماه بعد از اعلام راه یافتن حافظان به مرحله بعد خواهد بود که بر این اساس و باتوجه به هماهنگی های انجام شده، زمان اجرای آزمون مرحله چهارم تفسیر و علوم قرآنی جمعه ۲۳ آذرماه ۱۴۰۳ پیش بینی شده است.

بحرالعلوم اظهار داشت: مکان برگزاری آزمون متعاقباً اعلام خواهد شد. بررسی سوابق افرادی که در دوره هجدهم مشمول ارائه سوابق تدریس ۱۰ ساله حفظ شده و مدارک خودرا تا پایان ماه گذشته به دبیرخانه ارسال نموده اند در دست بررسی می باشد.
مرحله اول نوزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم نیز ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ بصورت سراسری و کتبی اجرا شد.
اسامی راه یافتگان به آزمون مرحله چهارم تفسیر و علوم قرآنی
ضوابط و منابع آزمون تفسیر و علوم قرآنی

1403/03/20
10:25:07
5.0 / 5
190
تگها: تخصص , قرآن
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
نور معرفت

nooremarefat.ir - مالکیت معنوی سایت نور معرفت متعلق به مالکین آن می باشد