نور معرفت

پرونده پروازهای ورودی از ایران به مدینه بسته شد

پرونده پروازهای ورودی از ایران به مدینه بسته شد

نور معرفت: با فرود آخرین هواپیمای حامل زوار ایرانی در فرودگاه مدینه، پرونده پروازهای ورودی به این شهر بسته شد.


علی اصغری، مسئول ستاد مدینه در گفت و گو با ایسنا، با بیان این که پنجشنبه شب (۱۷ خرداد) پرونده ورود زوار ایرانی «مدینه قبل» به عربستان بسته شد، اظهار داشت: زوار از بامدادان ۲۴ اردیبهشت ماه تا شب گذشته از ایستگاه های مختلف پروازی به مدینه مشرف شدند و شامگاه پنج شنبه هم با انتقال پنج کاروان از استانهای تهران و یزد پرونده ورود زوار «مدینه قبل» بسته شد.
او افزود: این زوار پنج روز در مدینه خواهند بود و در روز ۲۲ خردادماه با احرام بستن در مسجد شجره بوسیله قطار سریع السیر برای انجام اعمال و مناسک عمره تمتع به مکه مکرمه انتقال می یابند.
مسئول ستاد مدینه با اعلان اینکه اکنون بیش ۱۰ هزار و ۲۰۰ زائر ایرانی در شهر پیامبر (ص) حضور دارند، اظهار داشت: بیش از ۳۸ هزار نفر از هموطنان از شروع موسم حج با قطار سریع السیربه مکه مکرمه اعزام شده اند. همین طور حدود ۴۰ هزار نفر از زوار به «روضه شریفه» پیامبر مشرف شدند و حدود ۳۹ هزار نفر هم به زیارت دوره رفته اند.
اصغری با اشاره به ورود زوار ایرانی بعد از عید قربان به شهر مدینه، اضافه کرد: حجاج ایرانی از روز چهاردهم ذی الحجه (اول تیرماه) در قالب کاروان های «مدینه بعد» به زیارت مزار پیامبر (ص) و جنت البقیع مشرف خواهند شد.




منبع:

1403/03/18
12:36:30
5.0 / 5
227
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۴
نور معرفت

nooremarefat.ir - مالکیت معنوی سایت نور معرفت متعلق به مالکین آن می باشد