نور معرفت
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد كشاورزی:

مردم ایران قدردان خادمین ملت و انقلاب است

مردم ایران قدردان خادمین ملت و انقلاب است

نور معرفت: نماینده ولی فقیه در بزرگداشت شهدای خدمت، قدرشناسی مردم ایران را ستود و مراسم خاکسپاری پیکر شهدای خدمت را نمونه ای کم نظیر از تجلیل مردم از خادمان ملت و انقلاب دانست.



به گزارش نور معرفت به نقل از مهر، حجت السلام سید حسن ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت که با حضور خانواده شهید امیر عبداللهیان وزیر فقید امور خارجه، حجج اسلام ابوالقاسم دولابی مشاور رییس جمهور در امور روحانیت، امرودی مشاور فرهنگی وزیر امور خارجه، مسؤولان و کارکنان این وزارتخانه برگزار گردید، با بیان حماسه آفرینی ملت ایران در تشییع شهدای خدمت گفت: بنده این حادثه ناگوار را که منجر به شهادت برخی از خدمت گزاران ملت ایران شد را به رهبر انقلاب، خانواده و ملت ایران تبریک و تسلیت عرض می کنم. از ملت ایران اسلامی بار دیگر حماسه ای ملی آفریدند، سپاسگزارم. این حضور حماسی مردم نشان داد؛ ملت غیور و آزاده ایران قدردان خدمتگزاری خود و به خصوص شهدای خدمت هستند.
وی با اعلان اینکه راه و اندیشه شهدای خدمت با قوت تمام ادامه خواهد یافت اضافه کرد: راه شهدای خدمت به خصوص راه آیت الله رئیسی به عنوان خادمین راستین انقلاب اسلامی ایران ادامه خواهد داشت.
حجت الاسلام ربانی افزود: دشمنان در تشییع شهدای خدمت بدنبال ایجاد شکاف، یاس و ناامیدی در میان مردم بودند، اما ملت ایران با این حماسه باشکوه نشان داد که ملت ایران در تمامی عرصه های مختلف پای نظام و انقلاب ایستاده اند.
نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی در آخر با اشاره به برگزاری این مراسم ها اظهار داشت: برگزاری این مراسم ها وظیفه همگان است که به عنوان یک امر دینی، سیاسی، ملی در خاطرات ثبت و ضبط شود و یک خط مَشی برمبنای راه رییس جمهور شهیدمان آیت الله رئیسی معین شود.







منبع:

1403/03/10
11:21:46
5.0 / 5
233
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
نور معرفت

nooremarefat.ir - مالکیت معنوی سایت نور معرفت متعلق به مالکین آن می باشد