نور معرفت

آغاز پخش فینال تنها مسابقه استعدادیابی - قرآنی

آغاز پخش فینال تنها مسابقه استعدادیابی - قرآنی

مرحله فینال فصل یازدهم مسابقه تلویزیونی اسراء که تنها مسابقه استعدادیابی رسانه ملی در حوزه قرآن کریم است، از دوشنبه شب ششم تیرماه شروع می شود.


به گزارش نور معرفت به نقل از ایسنا، پخش تلویزیونی مرحله فینال فصل یازدهم مسابقه استعدادیابی اسراء از امشب ششم تیرماه و از راه شبکه قرآن و معارف سیما شروع می شود.
ضبط دوره یازدهم مسابقه تلویزیونی اسراء که تنها مسابقه استعدادیابی رسانه ملی و کشور در حوزه قرآن کریم است، از دیماه سال قبل شروع شد. در مرحله اول این مسابقه بیشتر از 1000 نفر حضور داشتند که از بین آنها 140 نفر به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.
در ادامه حدود 140 نفر موفق به عبور از مرحله مقدماتی و حضور در مرحله نیمه نهایی شدند و بعد از آن هم 39 نفر به انتخاب هیئت داوران به فینال ادوره یازدهم مسابقه تلویزیونی اسراء راه یافتند.
در این مرحله 15 قاری در رشته استاد منشاوی، 15 قاری در رشته استاد مصطفی اسماعیل و 9 قاری هم در رشته استاد عبدالباسط حضور دارند. در فینال این مسابقات هر شرکت کننده حدود چهار دقیقه تلاوت خواهد داشت.
مسابقه تلویزیونی اسراء در دوره یازدهم با حضور سیدمحد جواد حسینی، حامد ولیزاده و مهدی غلام نژاد داوری می شود. بر طبق این گزارش پخش فینال این مسابقه تلویزیونی از امشب ششم تیرماه شروع می شود.
راه یافتگان به فینال این دوره از مسابقات از استان هایی همچون بوشهر، خوزستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، تهران، قزوین، البرز و قم هستند.
تیم تهیه مسابقه تلویزیونی اسراء برای معرفی بیشتر فینالیست های این دوره، به سفرهای محل زندگی شرکت کنندگان رفته و مستندهای کوتاهی از این افراد تهیه کرده است. این مستندها که زمان آن بین 5 تا 10 دقیقه است، پیش از تلاوت هر شرکت کننده پخش خواهد شد.
مسابقه استعدادیابی - قرآنی اسراء با اجرا و تهیه کنندگی سیدوحید مرتضوی به روی آنتن می رود.




منبع:

1401/04/07
10:08:41
5.0 / 5
464
تگها: سفر , قرآن
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵
نور معرفت

nooremarefat.ir - مالکیت معنوی سایت نور معرفت متعلق به مالکین آن می باشد