نور معرفت
داور سی و هشتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن كریم از كشور پاكستان:

شرکت کنندگان در مسابقات قرآن تجربیات خویش را به فعالان قرآنی منتقل کنند

شرکت کنندگان در مسابقات قرآن تجربیات خویش را به فعالان قرآنی منتقل کنند

به گزارش نور معرفت داور سی و هشتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در رشته تجوید از کشور پاکستان اظهار داشت: برخی شرکت کنندگان در قرائت و حفظ قرآن عالی هستند و امید است به کسب رتبه اکتفا نکنند و به فراگیری آموزه های قرآنی تلاش و در رشته قرائت و حفظ قرآن تجربیات خویش را منتقل کنند.


مرضیه ادیب -داور سی و هشتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در رشته تجوید از کشور پاکستان- در گفتگو با ایسنا، در مورد این دوره از مسابقات اظهار داشت: سال جاری نخستین سالی است که بعنوان داور در مسابقات قرآن شرکت می کنم، البته هرسال مسابقات را دنبال می کردم و به نظر من با عنایت به شرایط شیوع بیماری کرونا، سطح مسابقات بسیار عالی بود.
وی اظهار نمود: دو نوع شرکت کننده در مسابقات قرآن داریم، برخی شرکت کنندگان در قرائت و حفظ قرآن عالی هستند و امید است به کسب رتبه اکتفا نکنند و به فراگیری آموزه های قرآنی تلاش و در رشته قرائت و حفظ قرآن تجربیات خویش را منتقل کنند تا به عملی کردن فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی برسیم که فرمودند: «کشورهای اسلامی به صورت عمومی و کشور ایران به صورت خاص باید تلاش نماییم، حافظ قرآن داشته باشیم، از 10 میلیون حافظ به بالا و هم قراء خوب داشته باشیم».
داور سی و هشتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم از کشور پاکستان در ارتباط با نقاط قوت و ضعف این دوره از مسابقات اضافه کرد: نقاط قوت این است که با وضعیت شیوع بیماری کرونا، مسابقات برگزار می گردد و با این وضعیت و شرایط نمی توان نقاط ضعف را برشمرد، نقطه ضعف ها بسیار کم بوده که نادیده می گیریم.
وی خاطرنشان کرد: متسابقان که برای فینال انتخاب می شوند، علاوه بر قرائت و حفظ باید از نظر تجوید و صحت قرائت هم قوی باشند مثلاً در فینال، متسابقی بود که اشکالات زیادی داشت و تعجب می کردیم که چگونه ایشان به فینال راه پیدا کرده اند.




منبع:

1400/12/15
10:01:29
5.0 / 5
308
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
لینک دوستان نور معرفت
نور معرفت

nooremarefat.ir - مالکیت معنوی سایت نور معرفت متعلق به مالکین آن می باشد