نور معرفت

نمایشگاه حجاب اسلامی درتانزانیا راه اندازی

نمایشگاه حجاب اسلامی درتانزانیا راه اندازی

نور معرفت: بمنظور نمایش فرهنگ پوشش اسلامی در کشورهای مختلف اسلامی، نمایشگاه «حجاب اسلامی» به زودی در تانزانیا راه اندازی.


به گزارش نور معرفت به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مرتضی پیرانی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در تانزانیا بمنظور جلب مشارکت سفارت قطر در برگزاری نمایشگاه حجاب اسلامی و همچنین، گفت و گو درباره همکاریهای فرهنگی و دینی با حضور در سفارت قطر در دارالسلام با حسین بن احمد الحمید، سفیر قطر در تانزانیا دیدار نمود.
پیرانی با تشریح برنامه رایزنی فرهنگی ایران در تانزانیا برای برگزاری نمایشگاه حجاب اسلامی و اهداف این برنامه فرهنگی، اظهار داشت: این نمایشگاه بمنظور نمایش فرهنگ پوشش اسلامی در کشورهای مختلف اسلامی راه اندازی.
رایزن فرهنگی کشورمان از برگزاری نمایشگاه آثار نقاشی نقاشان تانزانیایی برای نمایش حجاب اسلامی در تانزانیا آگاهی داد و اظهار داشت: می توان همکاریهای فرهنگی و دینی بیشتری با کمک سایر سفارتخانه های فعال در تانزانیا برگزار کرد؛ تحقق این مهم سبب همبستگی و وحدت بین مسلمانان خواهد شد.
وی در ادامه، خواهان مشارکت و همکاری سفارت قطر در این برنامه های فرهنگی شد.
حسین بن احمد الحمید، سفیر قطر در تانزانیا نیز در این دیدار، از همکاریهای مشترک در اجرای برنامه های رایزنی فرهنگی کشورمان در تانزانیا استقبال کرد.




منبع:

1400/08/12
23:50:20
5.0 / 5
564
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴
نور معرفت

nooremarefat.ir - مالکیت معنوی سایت نور معرفت متعلق به مالکین آن می باشد