نور معرفت
مدیركل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی خبرداد:

2500 عالم شیعه و سنی در ماه مهمانی خدا برسر یك سفره می نشینند

2500 عالم شیعه و سنی در ماه مهمانی خدا برسر یك سفره می نشینند

نور معرفت: حجت الاسلام سیفایی اظهار داشت: افطاری های وحدت و مقاومت در ۱۰۰ نقطه از مناطق با حضور ۲۵۰۰ عالم اهل تسنن و شیعه باهدف تحکیم وحدت حول محور مقاومت برگزار می گردد.



به گزارش نور معرفت به نقل از مهر، حجت الاسلام محمد تقی سیفایی مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی درباره «افطاری های وحدت و مقاومت» در مناطق تلفیقی عنوان کرد: سلسله برنامه های افطاری وحدت و مقاومت در ۱۰۰ نقطه از شهرهای تلفیقی کشور و با حضور ۲۵۰۰ عالم برجسته محلی اهل تسنن و شیعه در حال برگزاری است.
وی ضمن بیان این نکته که اغلب افراد حاضر در این برنامه ها از علمای اهل تسنن هستند افزود: این برنامه ها پیش از اذان مغرب شروع و با صحبت افراد شرکت کننده با مبحث مقاومت ادامه پیداکرده و سپس با برگزاری نماز جماعت وحدت و افطار ادامه پیدا می کند.
مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی در توضیح هدف از برگزاری این برنامه عنوان کرد: این برنامه اولاً باهدف انس و الفت هرچه بیشتر میان علما و بزرگان اهل تسنن و تشیع در مناطق مختلف کشور و در شهرهای تلفیقی اجرا می شود و بعدازآن هم فکری و گفتگو حول محور فلسطین، قدس، استکبارستیزی و مسائل در ارتباط با مقاومت مسلمانان را دنبال خواهد نمود.
حجت الاسلام سیفایی در توضیح تعداد افراد شرکت کننده در این برنامه خاطرنشان کرد: با عنایت به شرایط کنونی کشور و ضرورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی در هر برنامه حدود ۲۰ تا ۳۰ نفر شرکت کرده در ۱۰۰ برنامه افطاری وحدت و مقاومت حدوداً میزبان دو هزار و ۵۰۰ نفر از علمای اهل تسنن و تشیع خواهیم بود.
وی در انتها تصریح کرد: این برنامه ها به منظور استفاده هر چه بهتر از فرصت ماه مبارک رمضان و برکات این ماه در تحکیم وحدت میان اهل تسنن و تشیع و همینطور ترویج گفتمان مقاومت میان مسلمانان برگزارشده است.


منبع:

1400/02/05
22:50:02
5.0 / 5
877
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳
نور معرفت

nooremarefat.ir - مالکیت معنوی سایت نور معرفت متعلق به مالکین آن می باشد