نور معرفت
فرمانده سپاه بوشهر:

دشمن شناسی و زمان شناسی مشخصه شهیدان است

دشمن شناسی و زمان شناسی مشخصه شهیدان است

به گزارش نور معرفت ایسنا/بوشهر فرمانده سپاه بوشهر عنوان كرد: دشمن شناسی و زمان شناسی از مشخصه شهیدان بوده است كه در طول انقلاب آنرا به منصه ظهور گذاشته اند.


سردار علی رزمجو شامگاه سه شنبه در یادواره ۷۷ شهید شهرستان كنگان و هفت شهید خوشنام و گمنام اظهار نمود: شهدای والامقام پیام های الهی را بعنوان میراث عاشورای حسینی برای ما به ودیعه گذاشتند.
وی افزود: در كنار پیام های مختلفی كه شهدا برای ما و نسل جدید به ودیعه گذاشته می توان به پیام وحدت و برادری اشاره نمود كه در استان بوشهر و خصوصاً در میان اهل سنت و تشیع این استان حفظ شده است.
به گزارش نور معرفت به نقل از ایسنا، فرمانده سپاه امام صادق (ع) با اشاره به جانفشانی شهدای انقلاب اسلامی، اشاره كرد: شهدای شهرستان كنگان زیباترین حماسه دفاع از دین و حریم ولایت را با جان خویش تفسیر كردند.
وی اشاره كرد: نام مبارك شهیدان دیباچه شرف، ایمان، از خودگذشتگی، ایثار، غیرتمندی و زینت بخش حلقه عاشقان است.
سردار رزمجو بیان كرد: فرهنگ این شهیدان برمبنای مشروعیت الهی بنیان گذاشته شده و توسط خداوند متعال و رسول خدا(ص) همواره مورد توجه فزاینده عموم در بستر اجتماع قرار گرفته است.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر افزود: امام امت با انقلاب سال ۵۷ این توجه را گسترش داد و در سرزمین ایران نهادینه كرد.
وی اظهار نمود: عالی ترین جلوه های مهاجرت به سمت خداوند متعال توسط شهادت رقم خورده و این مسیر حیات نزد پروردگار محفوظ است.
علی رزمجو اظهار داشت: شهیدان در نزد خداوند جایگاه ویژه ای دارند چونكه شهید با خون و هستی اش ارزش، ابدیت و جاودانگی را برای خود می خرد و در پرونده جاودانگی آخرتش ثبت می كند.
فرمانده سپاه بوشهر اضافه كرد: دشمن شناسی و زمان شناسی مشخصه شهیدان بوده است كه در طول انقلاب آنرا به منصه ظهور گذاشته اند.
وی رشادت های بسیجیان را در طول چهل ساله انقلاب ستود و اشاره كرد: بسیجیان با عنایت به علاقه ای كه به مكتب شهدا دارند در همه حال دین خودرا به انقلاب و شهدا ادا كرده و می كنند.
این مسئول اشاره كرد: امت قهرمان و سلحشور ایران اسلامی دارای بصیرت مبتنی بر بصیرت الهی هستند كه در صحنه دفاع از انقلاب آنرا به خوبی نشان داده اند.
سردار رزمجو بیان كرد: طی با هماهنگی با مقامات كشوری و لشكری در دو سطح مركز كشور و استان بوشهر، از دو سال قبل ستاد اجرایی و شورای سیاستگذاری برگزاری یادواره سرداران و ۲۱۲۱ شهید استان شكل گرفته و طی این مدت اقدامات مناسبی را انجام داده اند.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) عنوان كرد: تمامی مقدمات اجرای برگزاری یادواره سرداران و ۲۱۲۱ شهید استان آماده است و بزودی مراسمی در خور شهدای استان در بوشهر و با حضور مقامات كشوری و استانی برگزار می گردد.




منبع:

1398/09/20
17:33:45
5.0 / 5
4173
مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۴
نور معرفت

nooremarefat.ir - مالکیت معنوی سایت نور معرفت متعلق به مالکین آن می باشد